What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

munkatársak

Császár- Kun Zsuzsanna

Császár- Kun Zsuzsanna

alapító, intézményvezető, óvodapedagógus
Erdő csoport

Az óvoda megálmodója és alapítója vagyok, Montessori pedagógus, óvodapedagógus. Kollégáim szerint „az ovi anyukája”. Pedagógus családból származom.

Édesanyám tanárként nem csak a tananyag elsajátítását tartotta fontosnak, szerette és tisztelte tanítványait. Ebben a szemléletben nőttem fel, ebből az örökségből táplálkozik hivatásom szeretete. Azt vallom, hogy ha egy gyermek biztonságban, jól érzi magát, nyitott lesz az őt körülvevő világra. Ha elfogadó, inspiráló környezetet biztosítunk számára, kreatív lesz és beindítja saját fejlődésének útját, a felnőttnek csak kísérni, támogatni kell őt.

Fontos nekem a szakmai közösség és a gyerekek közösségének motiváló ereje, az önállóság, a szakmai elkötelezettség, tudatosság és a szeretetteli humor, amivel mindez könnyeddé és természetessé válik.

Jakus Krisztina

Jakus Krisztina

óvopedagógus
Tópart csoport

2012 óta vagyok a Tópart csoport óvónénije. Találkozásom a Montessori pedagógiával igazán mélyen megérintett. Egyszerre éreztem azt, hogy erre volna szüksége minden gyereknek és azt, hogy megtaláltam, amit kerestem.

Számomra a legfontosabb a gyermekek személyiségének tiszteletben tartása, képességeik fejlesztése, lehetőség a tapasztalatszerzésre, az önállóságra és az érzékenyítés az egymás iránti figyelemre és szeretetre. Boldog vagyok, hogy ebben az óvodában kísérhetem és támogathatom a gyerekeket óvodás éveikben.

Varga Katalin

Varga Katalin

óvopedagógus
Tópart csoport

Már egészen kicsi koromban tudtam, hogy óvónő szeretnék lenni, ezért a gimnázium után elindultam az ehhez vezető úton és megkezdtem óvodapedagógusi tanulmányaimat Vácon, az Apor Vilmos Katolikus Főiskolán. 2016 óta dolgozom a Bábakalács oviban. Fontosnak tartom az érzelmi biztonságot nyújtó, szeretetteljes, támogató, elfogadó légkör megteremtését az óvodában. Szakmai tudásom megújítása érdekében igyekszem minél több szakirodalmat, szakcikket olvasni, előadásokon, továbbképzéseken részt venni, hogy az így megszerzett tudást alkalmazhassam a gyakorlatban.

A munkám a hivatásom, és minden percét élvezem!

Rabné Lukács Edit

Rabné Lukács Edit

dajka, pedagógiai asszisztens
Tópart csoport

Dadusként és pedagógiai asszisztensként dolgozom az óvodában a kezdetek, 2011 szeptembere óta! Az elmúlt évek alatt nagyon sokat tanultam a gyermekek lelkivilágáról, és hiszem, hogy a legfontosabbaz egyéni odafigyelés, a szeretetteli harmonikus légkör megteremtése.

Azzal, hogy a gyerekek között lehetek és segíthetem a pedagógusok munkáját, teljesedett ki az életem!  

Szabó- Szilágyi Melinda

Szabó- Szilágyi Melinda

óvodapedagógus
Erdő csoport

“A választás szabadsága az emberek méltóságához vezet.”

Egy ember életében az első hat év egy olyan tudatállapot, amikor minden információt tudatlanul szív magába. Amikor rádöbbentem arra Németországban- ahol a szárnyakat megkaptam az élethez-, hogy ez megismételhetetlen a további, már tudatos életévekben, eldöntöttem, hogy nem csak szabadidőmben foglalkozom a pedagógiával, hanem hivatalos úton is, miután egy évtizednyi külföldi tanulás és tapasztalás után visszajöttem Magyarországra.

Szeretném követni ezt az irányt és folyamatosan kutatom a Montessori féle irányvonalat, ami első perctől fogva megérintette a szívemet. Külön örömforrás emellett az is, hogy hasonló lelkületű pedagógus társaimmal, együtt egyengethetjük és figyelhetjük segítő szándékkal az óvodás korú gyermekek fejlődési szakaszait, életét.

Husztiné- Felker Beáta

Husztiné- Felker Beáta

dajka, pedagógiai asszisztens
Erdő csoport

Az Erdő csoport mindennapjait és a pedagógusok munkáját segítem pedagógiai asszisztensként. Igyekszem a gyermekek napjait vidámabbá, szebbé varázsolni.Jó érzés számomra, amikor mosolyogva, örömmel érkeznek az óvodába

Balogh Emese

Balogh Emese

konyhai munkatárs

2016 óta vagyok részese az óvodai élet mindennapjainak.Családi hangulatban telnek napjaim, egy konyha-szigetet rendezgetek, és sok finomságot készítek,tálalok a két csoportnak.Időnként a gyerekeket színes só-liszt gyurmákkal is meglepem.Örömmel tölt el, amikor megdicsérik és megköszönik a finom falatokat, nemegyszer megsimogatnak, megölelnek.Minden egyes pillanat megéri a fáradozást!